Quest Hunter: Strangewood
Strangewood on tarinan lisäys Quest Hunteriin. Tutustu uusiin paikkoihin, taistele uusien vihollisten kanssa, ratkaise pulmia uusilla mekaniikoilla. Nosta uusien taitojen tasoja sekä hanki uusia aseita ja varusteita. Pelaa yksin tai yhdessä vanhojen ja uusien ystäviesi kanssa! Länsimetsässä tapahtuu jotain outoa. Valtava sininen sumupilvi imee kaiken ympäriltään. Entinen upea metsä muuttuu dramaattisesti. Jopa rosvot pyrkivät välttämään näitä paikkoja. Sankarin on aika vierailla näillä mailla ja laittaa asiat kuntoon!