Quest Hunter: Deluxe Edition
Tarinavetoinen taktinen toimintapeli: vaikuta juoneen, valitse vastaukset vuoropuheluissa. Ratkaise vihollisten salaperäiset suunnitelmat ja tuo ne esiin. Pelasta maailma iankaikkisesta pimeydestä! Strangewood on tarinan lisäys Quest Hunteriin. Tutustu uusiin paikkoihin, taistele uusien vihollisten kanssa, ratkaise pulmia uusilla mekaniikoilla. Nosta uusien taitojen tasoja sekä hanki uusia aseita ja varusteita. Pelaa yksin tai yhdessä vanhojen ja uusien ystäviesi kanssa! + Tarinavetoinen taktinen toimintapeli: vaikuta juoneen, valitse vastaukset vuoropuheluissa. Ratkaise vihollisten salaperäiset suunnitelmat ja tuo ne esiin. Pelasta maailma iankaikkisesta pimeydestä! + Yhteistyötila: pelaa peliä verkossa ystävien kanssa tai sohvalla yhdellä näytöllä (korkeintaan 4 pelaajaa). Taistele pahaa olkapää olkapäätä vasten tai tee joukkohauta vihollisen paikkaan! + Satunnaisesti luodut vankityrmät: Kokeile onneasi, katso jos löydät tien ulos luolasta. Missä se voisi olla tällä kertaa? Kuka odottaa sinua nurkan takana? + Tehtävät ja palapelit: siirrä, käännä, sytytä, vaihda, kaiva...Lyhyesti sanottuna, ratkaise erilaisia tehtäviä ja arvoituksia. Etsi aarrekarttoja tullaksesi rikkaimmaksi mieheksi leirillä! + Taidot ja supervoimat: päivitä hahmon ominaisuudet ja tutki uusia taitoja. Ryhdy voittamattomaksi tappokoneeksi ja muuta vihollisesi pölyksi! + Aseet, panssari ja esineet: etsi, luo ja päivitä aseesi ja panssarisi. Keitä ruokia tai tee pommeja. Ota lapio ja olkihattu tai terävä terä ja kypärä - sinun on itse päätettävä! + Hirviöt ja pomot: salaperäiset pedot pimeydestä - sytytä soihtu ja ne hajaantuvat pois. Salakavalat rosvot - anna heille rahasi ja pysyt hengissä. Taitava pomo - löydä lähestymistapa heihin! + Aarre ja pokaalit: Täytä taskut tappiovihollisesi pokaaleilla. Löydä kaikki radat ja piilopaikat. Kaiva kaikki pimeän maailman aarteet! Muista: olet turvassa vain taskulampun valolla!