Puyo Puyo Champions
Oletko sinä seuraava Puyo Puyo -mestari? Hauskaa ja vauhdikasta kilpapulmanratkontaa! Helppo oppia, vaikea hallita. Hyppää suoraan vauhdikkaaseen pulmanratkaisutoimintaan ominaisuuksilla, jotka sopivat niin kavereiden kesken kilpailuun kuin Puyo Puyo Championsin kilpapeliturnauksiin. Haasta kaverisi ja perheesi paikallispelissä tai kilpaile pelaajia vastaan ympäri maailmaa verkkomoninpelissä. Tämä klassinen pulmapeli soveltuu kaikenikäisille, ja se on yllättävän kilpailuhenkinen.