Pure Chess Muinainen Rooma pelipaketti
Shakki on taistelu, ja millä nappuloilla olisikaan parempi taistella kuin roomalaisen armeijan sotilailla! Peli sijoittuu historiallisen roomalaisen temppelin jäännöksille ja pronssiset shakkinappulat ovat yhtä kunnioitettavan näköisiä. Gladiaattorit ja kenturiot seisovat rivissä tiedemiesten ja jopa itse Julius Ceasarin kanssa! Tämä pelipaketti sopii täydellisesti tasaväkiseen järkien taistoon!