Pure Chess Metsä pelipaketti
Tämä Pure Chess -latauspaketti perustuu Lewisin saarelta löydettyihin shakkinappuloihin ja sisältää uskomattoman yksityiskohtaisesti kuvioidut shakkinappulat, jotka ovat tehty mursunluusta (virtuaalisesti tietenkin!). Lewisin shakkinappulat ovat yhdet maailman vanhimmista koskaan löydetyistä shakkinappuloista. Ne löydettiin vuonna 1831 Skotlannin Ulko-Hebrideiltä, Lewisin saarelta, mistä nappulat saivat nimensä. Asiantuntijat arvioivat, että ne ovat tehty Norjassa tai Islannissa 1100-luvulla, vuosien 1150 ja 1200 välillä. Edulliseen pakettiin kuuluu myös rauhallinen ja seesteinen metsätausta, joka luo sopivan muinaisaikaista tunnelmaa. Tämä historiallinen pelipaketti on saatava!