Pure Chess Halloween -shakkipaketti
Voitko kuvitella parempaa tapaa nauttia tästä pelottavasta vuodenajasta kuin Pure Chess Halloween -pelipaketti? Sen inspiraationa on ollut painajaisista tutut hahmot, joten tämä lumoavan kauniisti toteutettu tinashakkipaketti saa sinut pelkäämään omaa varjoasikin. Eikä sen käyttöä tarvitse jättää pelkästään Halloweeniin - voit käyttää sitä vuoden ympäri... Tämän pirullisen Pure Chess -paketin avulla voit pitää kauhistuttavan hauskaa. Lataa se - jos uskallat!