Pure Chess Battalion -shakkipaketti
Pure Chess esittelee linjakkaan, yksinkertaisen ja modernin lisän shakkilaudallesi. Materiaalivaihtoehtoina ovat pronssi ja ruosteinen metalli sekä muovinen mustavalkoinen setti. Nykyaikainen Battalion-paketti on loistava lisä Pure Chess -kokoelmaasi.