Pumpkin Patch Costume
Juhlista aavemaista vuodenaikaa pukeutumalla halloweenin sankariksi! * Nämä tuotteet ilmestyvät lipastoosi, kun hyväksyt sen talosi edessä olevasta sinisestä tallelokerosta. * Asua vaihdetaan talossasi olevan peilin tai lipaston avulla.