Project CARS 3: SEASON PASS
Project CARS 3 Season Pack sisältää sävähdyttävää kilpa-autoilua. Neljä huolella valittua pakettia vievät syvemmälle kilpa-ajamisen maailmaan. Kokoelma sisältää 12 ainutlaatuista ja suosittua autoa, autovarustesarjoja, yli 60 Career Touria, satoja mukautusresursseja sekä trophyja ja saavutuksia. Ennakkotilaamalla nyt saat myös välittömästi Premium Livery Packin. Ei sisällä Ignition Packia.