Professional Farmer: American Dream
Elä amerikkalaista unelmaa maatilallasi Yhdysvalloissa! Professional Farmer: American Dream – viimeisin sisältö Ammattimaisen maanviljelijän sarjasta – vie sinut maatilalle keskilännen kiehtovissa maisemissa. Korkeiden vuorten ympäröimänä, rakenna unelmasi maanviljelijänä Amerikassa, jossa on runsaat niityt silmänkantamattomiin! Aja farmariasi ja traktoriasi, paimenna karjaasi, muokkaa peltojasi ja korjaa satosi! Käytä tämä tilaisuus hyväksesi erikoistuaksesi amerikkalaiseen kurpitsaliiketoimintaan. Työskentele alkuperäisten laitteiden kanssa ja lypsä käteistä!