Predator: Hunting Grounds – Hunting Party DLC Bundle 3
Herätä pelkoa saaliisi sydämessä uusilla Predator-luokilla, jotka tuovat uusia tapoja mukauttaa ulkonäköäsi ja pelityyliäsi ja tehdä itsestäsi viidakon pelätyin eliittisaalistaja. Tämä DLC-paketti sisältää uudet Scar Predator-, Chopper Predator- ja Celtic Predator -luokat.* *Scar Predatorin, Chopper Predatorin ja Celtic Predatorin kosmeettiset maskit voi ostaa myös pelissä ansaitulla valuutalla.