PowerWash Simulator – Luistinrata – Talvi 2024
Laita kaikki muu jäihin, sillä tämä vaatii ammattilaista. Pian on taas luistinradan avajaiset, ja koska rata on yhtä jäistä likahöttöä, Muckingham tarvitsee tänä jouluna painepesuritaitojasi. Vedä luistimet jalkaan ja sulata jää painepesuristasi tähän mennessä viileintä pesukoitosta varten. Poista vuoden edestä törkyä jokaisella korkeapaineisella vedolla ja paljasta lian alla piilevä upea talven ihmemaa, jotta Muckinghamin asukkaat pääsevät nauttimaan joulunajan lempiharrastuksestaan. Joulunajan ilo ja rattoisa siivous odottavat taianomaisen revontulien täyttämän taivaan alla, jota koristavat lyhtyjen tavoin tuikkivat tonttutähdistöt. Ei hätää, tavallisiakin lyhtyjä on yllin kyllin. Luistinradalla on myös sööttejä eläinmaskotteja, jotka saavat paatuneimmankin sydämen lämpiämään – kuitenkaan sulattamatta jäätä. Saat meiltä myös lahjaksi uusia asuja, jotta voit pukeutua asianmukaisella tavalla. Ota mukava asento tyylikkäässä lumihiutalepuvussa ja muuta painepesurisi uudella kosmeettisilla esineellä karkkikepiksi, jolla saat paikoista mintun raikkaat! Tietoa PowerWash Simulatorin kausispesiaaleista PowerWash Simulatorin kausispesiaalit ovat ilmaisia sisältöpäivityksiä. Ne sisältävät yhden kentän, jonka teemana on jokin vuodenaika tai juhlapäivä – pitäähän sitä siivota muulloinkin kuin keväällä!