Potionomics: Masterwork Edition
Koe kapitalismin taika Potionomics: Masterwork Editionissa, joka on lumoavan pelin tukevampi versio. Tässä pelissä yhdistyvät taikajuomien valmistus, liiketoiminta, pakanrakennus ja romantiikka. Sylvia-nimisen noidan setä kuolee ennenaikaisesti ja jättää perinnöksi taikajuomakaupan – ja valtavat velat. Vaikka Sylvia on ihan noviisi, hän joutuu pelastamaan sekä yrityksen että itsensä. Onneksi hän ei ole yksin. Uusien ystävien avulla Sylvia hioo neuvottelutaitojaan, päihittää ovelimmat kilpailijansa ja tekee liikkeestään Raftan suosituimman taikajuomapaikan. Kyse on Potionomicsin hienouksien hallitsemisesta! PÄÄOMINAISUUDET Vilunkipeliä Jokaisella kolikolla on väliä, joten tinkiminen voi olla kiivasta. Mutta helpotat Sylvian stressiä helposti pelaamalla korttisi oikein. Kehitä ystävyyssuhteita seikkailijoiden ja Raftan muiden kauppiaiden kanssa oppiaksesi entistä parempia neuvottelutaktiikoita. Menestysresepti Valitse vain parhaimpia ainesosia, jotta perusjuomistakin tulee poikkeuksellisia. Viimeistelty maku ja aromi kelpaa nirsoimmillekin asiakkaille. Mutta jos et ole varovainen, tulokset ovat melko ällöttäviä! Fantastisia ystäviä ja vihollisia Rafta on maailman tehokkaimman taikuuden koti ja täynnä suuria roolipelien persoonallisuuksia, jotka kaikki yrittävät saada etulyöntiaseman seikkailuissaan. Ystävysty heidän kanssaan ja värvää heidät auttamaan sinua oman rohtokauppasi parantamisessa. Mutta älä oleta, että kaikki ovat kivoja… Sinun kauppasi, sinun sääntösi Tee liikkeestäsi todella näyttävä mukautettavalla sisustuksella. Tyylipisteet eivät ole ainoa etu. Kun sisustat kauppasi hyvin, parannat hintoja, valmistat laadukkaampia taikajuomia ja paljon muuta!