Portal Knights – Laatikko upeita päähineitä
Mukauta porttiritarien hahmojasi fantastisten päähineiden kokoelmalla. Näihin kuuluvat: - Knalli - Kärpäsnaamio - Monokkeli - Omenahattu - Venetsialainen naamio Erotu kavereistasi näillä tyylikkäillä päähineillä Elysiassa vaellellessasi. Ota käyttöön nämä päähineet nähdäksesi itse! Elysian maailma tarvitsee sinua! Liity tähän yhteistoiminnalliseen 3D-hiekkalaatikkotoimintaroolipeliin ja nosta hahmosi tasoa, valmista eeppisiä aseita, kukista vihollisia reaaliajassa ja rakenna melkein mitä vain! Muovaa omat seikkailusi. Luo sankarisi. Nouse äärimmäiseksi portaaliritariksi!