Portal Knights - Druidit, Furfolk ja reliikkipuolustus
Kulje Faynoren toiselle puolelle puolustaaksesi sen pyhiä jäänteitä! OMINAISUUDET: PELAA DRUIDINA! Tuo esiin “villi puolesi” tällä uudella, pelattavalla luokalla, joka kykenee muuttamaan muotoaan pelottaviksi eläinhahmoiksi! PELAA FURFOLKKINA! Luo täysin oma jäsenesi ylpeätä, uutta rotua mukautettavilla väreillä, korvilla, kuonokopilla ja vielä lisää! PUOUSTA TÄHTIKIVIÄ! Uusin pelitilamme kutsuu sinua suojaamaan Furfolkin kaikkein pyhimpiä jäänteitä areenoilla, jotka ovat tunkeilijoiden kohteina! Luo ansoja hyökkääjien aaltojen välille, saattaaksesi todennäköisyydet itsellesi suotuisiksi. SANKARILLISET PALKINNOT JA RATSUT Ne jotka ovat riittävän urheita puolustamaan Tähtikiviä tulevat palkituiksi harvinaisilla uusilla aarteilla — mukaan lukien myyttiset ratsut, kuten yksisarviset ja lohikäärmeet! TUO YSTÄVÄSI FAYNOREEN Isännöi muita pelaajia Faynoren Furfolk-saarilla! Huom.: vain pelaajat, jotka omistavat tämän lisän voivat käyttää sieltä löydettyjä nimikkeitä.