Police Car -sisältöpakkaus
Yritä vältellä lain pitkää kouraa ja lataa itsellesi ilmainen Midnight Club Los Angeles Police Car -sisältöpakkaus. Kilpaile Border-, Highway- tai Squad Patrol -autoilla (valitse vuoden 1996 Chevrolet Impala tai Dodge Charger SRT8), jätä poliisit jälkeesi punaisissa valoissa ja paina talla pohjaan - mutta jos menet liian pitkälle, takaa-ajo alkaa. Lataa sisältöpakkaus nyt ja nappaa poliisiautot autotallistasi niiden avautuessa käytettäväksi.