Poker Club: Gold Edition
Tervetuloa äärimmäiseen kokemukseen kaikkien aikojen mukaansatempaavimmasta pokerisimulaatiosta, mukaan lukien: - Pokeriklubi - Poker Club: Golden Bundle Poker Club: Tervetuloa Bundle Elä pokeriammattilaisen elämää kaikkien aikojen mukaansatempaavimmassa pokerisimulaatiossa Ultra HD 4K -visuaalien ja henkeäsalpaavan säteenseurannan avulla. Olitpa kokenut ammattilainen tai aivan uusi pöytään, Poker Club: Gold Edition antaa sinulle mahdollisuuden aloittaa Poker Club-urasi valtavalla 3 400 000 pokerimerkin pelikassalla. Liity online-pelaajien yhteisöön matkalla huipulle ja seuraa edistymistäsi yli 10 Texas Hold’em -turnaustilassa. Lisää tapoja pelata Nosta peliäsi yli 10 Texas Hold’em -turnausmoodilla, mukaan lukien freezeoutit, shootoutit, superturbot, palkkiot ja paljon muuta. Pelaa verkossa yhteisön kanssa tai luo omia mukautettuja pelejä ja pelaa omien sääntöjen mukaan. Voita yhdessä Liity klubiin ja liity ystävien ja pelaajien kanssa eri puolilta maailmaa ansaitaksesi palkintoja, avataksesi yhteisiä tavoitteita ja nostaaksesi klubisi tasoa. Ryhdy PCC Poker Tour Proksi Siirry takahuonepeleistä ison rahan päätapahtumiin, kun nouset PCC Poker Tourin riveihin. Mukauta ammattilaistasi ja pelaa tiesi huipulle. Pysyä yhteydessä Aseta panoksesi päivittäisissä online-turnauksissa ja osallistu eksklusiivisiin ajoitettuihin tapahtumiin saadaksesi uusimmat palkinnot. Niin lähellä kuin se on todellista Ralph's Pizzerian vaatimattomasta kellarista jyskyttävään Intensity Arenaan; lyö vetosi upeissa ympäristöissä, jotka toimitetaan Ultra HD 4K -laadulla ja täydellisellä säteenseurantatuella.