POHJOLA
POHJOLAN rodulla on omat viralliset pelaajansa (linjamies, berserkki, juoksija, heittäjä, ihmissusi, jeti) sekä pari tähtipelaajaa: Wilhelm Chaney ja Icepelt Hammerblow! Pohjolan väki on murhanhimoista sekopääsakkia, joka rakastaa taistelemista ja olutta! Tämä vierivä muuri ei ehkä ole kentän nopein joukkue, mutta useimmat sen pelaajista hyötyvät Block-liikkeestä, joten se on yksi kovimmista. Jeti on Pohjolan oma kävelevä vuori. Se on erikoinen peikko pohjoisesta, joka on sopeutunut kylmään ja karuun ympäristöön. Pohjolan valmentajat ottavat jetejä Blood Bowl -joukkueisiinsa, koska ne ovat tappava yhdistelmä kynsiä, raivokkuutta ja luontaista tuhoamiskykyä.