Poen selviytymistehtävä -tasopaketti
Poen selviytymistehtävä -tasopaketti laajentaa LEGO Star Wars: The Force Awakens -pelikokemusta upouudella seikkailulla, jota ei nähty elokuvassa. Kun Poe Dameron pakeni uhkarohkeasti Ensimmäisen ritarikunnan kynsistä, hän jäi oman onnensa nojaan Jakkulle. Nyt hänen on etsittävä BB-8 ja löydettävä alus, jolla hän pääsee aavikkoplaneetalta. Pystyykö hän välttämään Jakkun vaarat ja palaamaan kapinallisten luo?