Player Shortcut Bundle
Voit ansaita paljon aseita, laitteita ja paljon muuta Battlefield Hardlinessa osallistumalla eeppiseen poliisit vastaan rikolliset -toimintaan normaalin pelin kautta. Jos kuitenkin haluat kaikki upeat varusteet käyttöösi välittömästi, nappaa Player Shortcut Kit, joka avaa käyttöösi täyden arsenaalin käyttöösi. Paketin sisältö: o Enforcer Shortcut Kit: Avaa 8 Enforcer-luokan asetta ja 2 laitetta heti käyttöösi. o Mechanic Shortcut Kit: Avaa 8 Mechanic-luokan asetta ja 4 laitetta heti käyttöösi. o Operator Shortcut Kit: Avaa 8 Operator-luokan asetta ja 2 laitetta heti käyttöösi. o Professional Shortcut Kit: Avaa kaikki Professional-luokan aseet ja laitteet heti käyttöösi. Ei sisällä Syndicate-, laajennusosa- tai kampanjatarjousaseita.