Planet Zoo: vesieläinten ja iltahämärän paketti
Lisää eläintarhoihisi kymmenen mahtavaa uutta eläintä Planet Zoo: iltahämärä- ja vesieläinten paketilla! Tee hämäräeläinten salaperäinen maailma tutuksi tai laajenna eläintarhasi merieläintarhaksi. KYMMENEN JÄNNITTÄVÄÄ UUTTA ILTAHÄMÄRÄSSÄ JA VEDESSÄ VIIHTYVÄÄ ELÄINTÄ pesukarhu punakettu paljaskuonovompatti skunkki egyptinkoirankuonolepakko kuningaspingviini jättisaukko halli kääpiökaimaani amerikkalainen suokilpikonna YLI 350 UUTTA UPEAA MAISEMAELEMENTTIÄ Vapauta luovuutesi uusilla inspiroivilla maisemaelementeillä, jotka avaavat tarhassasi vieraileville aivan uusia paikkoja tutkittavaksi. Korista tarhasi öisiin tunnelmiin sopivilla kuplivilla padoilla, hämähäkinseiteillä ja silmäkoristeilla tai rakenna itsellesi äärimmäinen eläintarha ryöppyävillä vesiputouksilla tai viidakko- ja jäätundramuraaleilla. Voit käyttää koristeluun myös uusia eläinpatsaita ja hämäräkasveja, kuten luonnostaan kieroon kasvavaa vihnemäntyä, varjossa viihtyvää murattia, kummitussieniä ja sormustinkukkia. 2 UUTTA SKENAARIOTA SELVITETTÄVÄKSI Uusi haaste kuljettaa sinut Yhdysvaltojen Oregoniin, jossa tehtävänäsi on elvyttää kuivuneen joenuoman ympäristöön rakennettu vesiteemainen eläintarha. Piristä eläinten elinympäristöjä, lisää tarhaan uusia lajeja ja palauta tarha entiseen loistoonsa kauan kaivatulla rakastavalla kosketuksella. Tämä aikarajoitettu skenaario on mainio tilaisuus kokea ja nähdä kaikki vesieläinpakkauksen tarjoama sisältö. Tervetuloa Transylvaniaan! Liity mukaan Nancyn tehtävään kunnostaa hämmentävä eläintarha, jossa paenneet ketut vaeltelevat vapaasti. Käännä vaikeuksissa olevan tarha menestyksen tielle ja palauta vierailijoiden virrat pelastamalla hoitoosi erilaisia eläinlajeja ja rakentamalla kauniita elinympäristöjä. Pääset pelastamaan jopa Himalajan ruskeakarhun rikkaan seurapiiripiirijulkkiksen kynsistä. Jännittävässä uudessa uraskenaariossa on luvassa monipuolinen ja mukaansa tempaava kampanja ainutlaatuisen särmikkäällä tunnelmalla.