Planet Zoo: vesieläinpakkaus
Laajenna eläintarhasi merieläintarhaksi Planet Zoon Aquatic Pack ‑pakkauksella! Pakkaus sisältää viisi vaikuttavaa uutta eläintä, kuten mahtavat kuningaspingviinit, hellyttävät hallit ja leikkisät jättiläissaukot. Yli 170 uutta maisemaelementtiä, kuten viidakkoteemaiset jokiuomat ja arktiset lahdelmat, antavat tilaisuuden muokata tarhasi kotoisaksi uusille asukkaille. Uusi Yhdysvaltojen Oregonissa sijaitseva haaste-eläintarha puolestaan asettaa tarhanhoitajan taitosi koetukselle. Sukella mukaan uudenlaisiin peleihin heti tänään! TÄRKEITÄ OMINAISUUKSIA 5 VESIELÄINTÄ Saat hoidettavaksi viisi mahtavaa uutta vesieläintä: kuningaspingviinin, jättisaukon, hallin, kääpiökaimaanin ja terraariossa asustavan amerikkalaisen suokilpikonnan. Voit parantaa tarhasi eläinten tyytyväisyyttä kolmella uudella virike-esineellä: kumiankoilla, kelluvilla tasanteilla ja käyntisilloilla. Rakentamalla maanalaisia katselupisteitä pääset ihastuttamaan tarhasi vierailijoita tarjoamalla näkymän vedessä ja veden pinnalla leikkiviin uusiin eläimiin aivan uudesta näkökulmasta. YLI 170 UUTTA MAISEMAELEMENTTIÄ Tarjolla on aivan uudenlainen valikoima maisemaelementtejä ja piirustuksia. Mukana on sekä tavallisia että vesiteemaisia elementtejä mieleisesi eläintarhan rakentamista varten. Voit koristella seinämät viidakko- tai jäätikköteemaisilla seinämaalauksilla, sijoitella veden peilaavia ominaisuuksia korostavia heijastemateriaaleja, ihastuttaa tyylikkäillä eläinveistoksilla ja rakentaa jopa omia vesiputouksia. Uudet eläinhoidokkisi ovat mielissään, jos luot niille ominaisia ympäristöjä. Jättisaukot ja kääpiökaimaani viihtyvät sakkaisissa lämpimissä joissa ja trooppisissa metsiköissä, kun taas kuningaspingviini ja halli ovat kuin kotonaan arktisilla rannikoilla. OTA HAASTE HALTUUSI Uusi haaste kuljettaa sinut Yhdysvaltojen Oregoniin, jossa tehtävänäsi on elvyttää kuivuneen joenuoman ympäristöön rakennettu vesiteemainen eläintarha. Piristä eläinten elinympäristöjä, lisää tarhaan uusia lajeja ja palauta tarha entiseen loistoonsa kauan kaivatulla rakastavalla kosketuksella. Tämä aikarajoitettu skenaario on mainio tilaisuus kokea ja nähdä kaikki Aquatic Pack ‑pakkauksen tarjoama sisältö.