Planet Zoo: Pohjois-Amerikan ja Euroopan paketti
Toivota Planet Zoo: Pohjois-Amerikan ja Euroopan paketin 13 mahtavaa uutta eläintä tervetulleiksi eläintarhaasi! Kävijöitäsi ilahduttaa laaja kirjo luontokappaleita eri puolelta maailmaa uljaasta hirvestä aina pikkuruiseen tulisalamanteriin saakka. 13 UPEAA UUTTA ELÄINTÄ EUROOPASTA JA POHJOIS-AMERIKASTA o Hirvi o Puuma o Kalifornianmerileijona o Kanadanmajava o Mississippinalligaattori o Mustahäntäpreeriakoira o Naali o Härkäsammakko o Vuorikauris o Ilves o Kuusipeura o Mäyrä o Tulisalamanteri YLI 250 UUTTA UPEAA MAISEMAELEMENTTIÄ o Kauniiden eurooppalaismaisemien ja Venetsian ja Amsterdamin kaltaisten ikonisten kaupunkien inspiroimat luovat maisemaelementit antavat uusia tilaisuuksia rakentaa ja koristella eläintarhaasi. Voit rakentaa koristeellisia siltoja auringossa kimaltelevien vesielementtien yli, pystyttää uusia keskiaikateemaisia eläinkylttejä ja istuttaa tarhaasi Euroopalle tunnusomaisia kasveja, kuten puistoplataaneja, korkkitammia ja viiniköynnöksiä. Voit myös luoda joulutunnelmaa kimaltelevilla koristevaloilla ja koristeilla tai rakentaa tarhaasi ikioman joulukylän tai talvimarkkinat! KAKSI UUTTA SKENAARIOTA OTETTAVAKSI HALTUUN o Tervetuloa Jamesonin villieläinpuistoon! Tämä hiljattain rakennettu nähtävyys sijaitsee omassa sopessaan maineikkaan Blue Ridge Mountains ‑vuorijonon juurella levittäytyvien järvien välissä, ja sinut on kutsuttu sen johtoon. Laajenna tarhaa raivaamalla maastoa, jotta uudet tarhaeläimet saavat niille sopivan ympäristön, ja yritä pärjätä parhaasi mukaan rämeisessä kosteikossa. Päästä luovuutesi valloilleen, kun järjestät eläimille laajan, luonnollisen elinympäristön, jossa ne voivat kukoistaa ja menestyä. o Al’s Pine Zoo ‑eläintarhan omistajat haluavat sinun lisäävän tarhaan mahdollisimman monta uutta lajia ennen joulukauden alkua. Oletko valmis haasteeseen? Aseta eläintarhan johtajan taitosi koetukselle tällä uudella juhlavalla aikarajoitetulla skenaariolla! Taivaalle kohoavan vuoren lumisille rinteille sijoittuvassa haaste-eläintarhassa on kolme erillistä, Italiaa, Ranskaa ja Sveitsiä mallintavaa aluetta. Hyvän pistemäärän saavuttaminen edellyttää, että laajennat eläintarhaa vuorelta näille kolmelle maateemaiselle alueelle ja tarjoat vieraille eurooppalaisiin maisemiin sijoittuvan retken, jota he eivät odota.