Planet Zoo: luonnonsuojelupakkaus
Planet Zoon Luonnonsuojelu-pakkaus esittelyssä! Tutustu eläintarhojen merkittävään rooliin planeettamme auttajina ja laajenna omaa eläintarhaasi viidellä uhanalaisella eläimellä: przewalskinhevosella, amurinleopardilla, sapelibeisalla, siamankilla ja aksolotlilla. Omaksu kestävän tulevaisuuden arvot yli 150 näyttävällä maisemaelementillä, joiden teemana on luontoon palauttaminen ja luonnonresurssien hallinta. Voit luoda uusista näyttävistä maisemaelementeistä vaikkapa turvapaikkoja villeille niittykasveille tai kasvimaita. Lisäksi saat rakennettua näyttäviä asuinympäristöjä ja rakennuksia ympäristöystävällisistä materiaaleista. Uudessa skenaariossa pääset pelastamaan hädänalaisia eläimiä Mongoliassa sijaitsevan Turtle Rock Wildlife Orphanage ‑tarhan johdossa. 5 UHANALAISTA ELÄINTÄ Tarjoa uusi koti viidelle vaarassa olevalle eläimelle eri puolilta maailmaa: przewalskinhevonen, amurinleopardi, sapelibeisa, siamanki ja aksolotli. Kaikkien näiden mahtavien uhanalaisten lajien hyväksi tehdään jatkuvasti työtä, jotta ne saadaan pelastettua ilmastonmuutoksen, salametsästyksen ja elinympäristöjen kutistumisen aiheuttamilta uhilta. Pääset myös ihastelemaan uusia käytöstapoja. Siamankit esimerkiksi saattavat kerääntyä yhteen laulukuoroksi tai kiipeillä metallisissa telineissä pitkien raajojensa vauhdittamana. Nämä leikkisät gibbonit saavat tarhasi kävijät varmasti innostumaan! YLI 150 MAISEMAELEMENTTIÄ Piristä eläintarhaasi kestävän kehityksen mukaisilla ympäristöystävällisillä maisemaelementeillä ja eloisilla kasvustoilla. Voit luoda tuulessa keinuvia niittyjä ja auringonkukkapeltoja, luoda rauhallisia viikunapuista ja koreansembroista sekä uudistaa rakennuskantaasi ekologisilla rakennuksilla, kuten vastuullisesti hankituista puutavarasta rakennetuilla vajoilla ja kierrätyslasista valmistetuilla kasvihuoneilla. Puutarhaharojen, kottikärryjen, vesiletkujen ja luutien kaltaisilla ”kulissien takaisilla” esineillä voit puolestaan tehdä tarhastasi entistä realistisemman tuntuisen. UUSI SKENAARIO Turtle Rock Wildlife Orphanage tarvitsee apuasi. Näyttävässä Gorkhi Tereljin kansallispuistossa Mongoliassa sijaitsevassa eläintarhassa voittojen tavoittelu on toissijaista, sillä sen päätehtävänä on pelastaa, kasvattaa, dokumentoida ja palauttaa luontoon mahdollisimman monen eläinlajin edustajia. Uudista eläintarhan käyttämään uusiutuvaa energiaa, edistä kasvien monipuolisuutta ja opeta vierailijoille kestävän kehityksen tärkeyttä. Oletko tehtävän tasalla?