Planet Zoo: iltahämärän pakkaus
Tee hämäräeläinten salaperäinen maailma tutuksi Planet Zoo: iltahämärän pakkauksella. Pakkaus sisältää viisi uskomatonta uutta lajia, yli 200 uutta yksityiskohtaista maisemaelementtiä ja ensimmäisen uuden uraskenaarion sitten Planet Zoon julkaisun. Valmistaudu kohtaamaan tarhasi veitikkamaiset uudet asukkaat, kuten ilkikuriset pesukarhut ja ovelat ketut. Piristä tarhaasi runsailla iltahämärän inspiroimilla esineillä ja koristeilla. Uudessa uraskenaariossa pääset kehittämään eläintarhaa Transylvanian kauniissa maisemissa. VIISI HÄMÄRÄELÄINTÄ Saammeko esitellä pesukarhun, punaketun, paljaskuonovompatin, skunkin ja egyptinkoirankuonolepakon! Nämä ihastuttavat lajit piileksivät yleensä pesäkoloissa, kaivannoissa ja luolissa, joten tee niiden elämä kotoisaksi rakentamalla niille mukava elinympäristö. Voit antaa tarhasi vierailijoiden ihastella vaikeasti tavoitettavia pesukarhuja niiden luonnollisissa elinympäristöissä urbaanien metsästysmaiden sijasta. Punakettujen luonnollinen värikirjo on laaja, joten voit valita tarhasi asukkaiksi vaikkapa hopeisia, mustia, valkoisia, raidallisia tai monenkirjavia yksilöitä. Vompattien elämää, leikkiä ja poikasten kasvatusta pääsee ihastelemaan parhaiten rakentamalla niille kotoisan pesäkolon. Upouusi läpi käveltävä terraario antaa vieraillesi tilaisuuden kokea mahtavan egyptinkoirankuonolepakkojen eli ronkkojen yhdyskuntaelämän aivan uudella tavalla. Tarjolla on myös uusi virike-esine – eläimesi ihastuvat varmasti uuteen pomppivaan kurpitsapalloon! YLI 200 MAISEMAELEMENTTIÄ Vapauta luovuutesi uusilla inspiroivilla maisemaelementeillä. Kuplivat padat, hämähäkinseitit, silmäkoristeet ja erilaiset kaiverretut kurpitsat sopivat öisen teemaelämyksen rakentamiseen. Uusista muureista, torneista ja metalliesineistä voit rakentaa esimerkiksi yksityiskohtaisia linna- ja kyläalueita. Hyytävän tunnelman luomisessa auttavat myös luonnollisesti kieroon kasvava vihnemänty, varjossa viihtyvä muratti, haamuseeni ja sormustinkukka. Sijoita käytävien kulmiin irvisteleviä gargoileja tai rakenna eläintarhasi sisäänkäynnille vaikuttava puinen laskuristikko uusista innostavista maisemaelementeistä, jotka vangitsevat tämän uuden Planet Zoo ‑pakkauksen hengen. Voit laajentaa eläintarhaasi aivan uudella tavalla ja rakentaa kävijöille aivan uuden alueen tutkittavaksi. UUSI URASKENAARIO Tervetuloa Transylvaniaan! Liity mukaan Nancyn tehtävään kunnostaa hämmentävä eläintarha, jossa paenneet ketut vaeltelevat vapaasti. Käännä vaikeuksissa olevan tarha menestyksen tielle ja palauta vierailijoiden virrat pelastamalla hoitoosi erilaisia eläinlajeja ja rakentamalla kauniita elinympäristöjä. Pääset pelastamaan jopa Himalajan ruskeakarhun rikkaan seurapiiripiirijulkkiksen kynsistä. Kyseessä on ensimmäinen uraskenaario sitten Planet Zoon ensimmäisen DLC-pakkauksen. Luvassa on monipuolinen ja mukaansa tempaava kampanja ainutlaatuisen särmikkäällä tunnelmalla.