Planet Zoo: hedelmättömien alueiden eläinpakkaus
Planet Zoo: hedelmättömien alueiden eläinpakkaus on kuumaa tavaraa! Tutustu maapallon dyynien, aavikoiden ja hiekkatasankojen ihmeellisiin eläimiin toivottamalla kahdeksan uskomatonta uutta lajia tervetulleiksi eläintarhaasi. Näistä vaikuttavista eläimistä seitsemän on tarhaeläintä ja yksi terraariomatelija. Niille kaikille on yhteistä, että ne asustavat auringon paahtamien tasankojen ja kuivien aavikoiden kivikoissa, kallioilla ja hiekkadyyneillä. Tarhaasi ovat tarjolla muun muassa yksikyttyräinen dromedaari, pirteä punakaulagaselli ja omaleimainen afrikkalainen piikkisika. Ainutlaatuisten eläinten lisäksi hedelmättömien alueiden eläinpakkaus sisältää upouuden haasteskenaarion: rikas seurapiirijulkkis Tiffany Summers tarvitsee jälleen apuasi, tällä kertaa ainutlaatuisen uuden eläintarhan perustamisessa Arabian aavikolle. KAHDEKSAN USKOMATONTA UUTTA ELÄINTÄ Kuumuudesta väreilevän ilman läpi näkyy kahdeksan uutta mahtavaa elikkoa. Saammeko esitellä dromedaarin, piikkisian, mendesinantiloopin, somalianvilliaasin, pensassarvikuonon, hiekkakissan, punakaulagazellin ja harvoin nähtävän saharansarvikyyn. Rakenna tulokkaille niiden aurinkoisia kotimaisemia mallintavat kauniit elinympäristöt, joissa tarhassasi vierailijat pääsevät ihastelemaan näitä uusia lajeja. UPOUUDET ANIMAATIOT Pääset nauttimaan uusien eläinten asettumisesta eläintarhaasi ja ihastelemaan niiden ainutlaatuista käytöstä. Dromedaari kannattaa sijoittaa hieman etäämmälle kävijöiden ulottuvilta, sillä tämä ylpeä eläin on tunnettu tavastaan sylkeä päin liian lähelle uskaltautuvia uteliaita. Hurmaava hiekkakissa on söpömpi tapaus ja yksi kaikkein pienimmistä eläinlajeista Planet Zoossa. Tämä kissaeläin käyttää hierontatelineiden ja pahvilaatikoiden kaltaisia virike-esineitä ainutlaatuisin tavoin. Afrikasta kotoisin oleva piikkisika on ujo elukka, joka nauttii kaivautumisesta ja elinympäristönsä tutkimisesta. Varovainen eläin saattaa myös nostaa vaikuttavat piikkinsä ajoittain pystyyn suojaksi. Somalianvilliaasit näkee usein ravaamassa iloisesti – ja ne myös kuulee, sillä ne kommunikoivat keskenään äänekkäillä kiljaisuilla. Selvitä uusien asukkaiden tarpeet tarkasti ja täytä ne, niin nämä uskomattomat eläimet menestyvät varmasti hoidossasi! JÄNNITTÄVÄ UUSI SKENAARIO Oletko valmis kuumiin oloihin? Uudessa kampanjaskenaariossa matkaat Arabian aavikoiden hedelmättömiin maisemiin ja tapaat jälleen eläintarhojen suosikkisuojelijasi, Tiffany Summersin! Hän on saanut isältään uuden maakaistaleen ja on vakuuttunut, että hän pystyy muuntamaan sen yhdeksi maailman ihastuttavimmista eläintarhoista. Auta Tiffanya valmistautumaan uuden eläintarhansa avajaisiin ja järjestämään isot juhlat niiden kunniaksi.