Planet Zoo: Etelä-Amerikan pakkaus
Laajenna eläintarhaasi yli 250 uudella, Etelä-Amerikan mahtavan monipuolisen mantereen inspiroimalla maisemaelementillä. Pääset hoitamaan viittä ainutlaatuista uutta eläintä ja tutustumaan niiden tapoihin. Eläintarhan rakentamista varten käytössäsi on erilaisia kasveja ja arkkitehtuurisia rakenteita Amazonin jokialueelta Andien vuoristoihin. Tärkeitä ominaisuuksia Viidakon villit Toivota eläintarhaasi tervetulleeksi viisi uutta kuulua eläintä Etelä-Amerikan alueelta: jaguaari, laama, kapusiiniapina, isomuurahaiskarhu ja punasilmälehtisammakko. Jokaisella eläimellä on yksilölliset tarpeet ja elinympäristövaatimukset, joihin sinun on perehdyttävä, jotta saat pidettyä eläimet kunnossa ja onnellisina. Yli 250 uutta maisemaelementtiä Luo oma viidakkoseikkailusi! Rakenna tarhasi sisääntulo asteekkien temppelin malliseksi, ripottele elinympäristöihin menneiden sivilisaatioiden aarteita tai rakenna ikioma sademetsä – valittavana on yli 250 uutta rakennus-, maisema- ja kasvillisuuselementtiä rakentamista inspiroimaan.