Planet Zoo: Deluxen päivityspakkaus Two
Deluxe Editionin sisältö: Lisää eläintarhaasi kosteikkojen asukkaita: vesisika, vesinokkaeläin, pikkusaukko, silmälasikaimaani, niilinliki, vesipuhveli, mantšuriankurki ja triturus dobrogicus. Lisää unelmiesi eläintarhaan Kaakkois-Aasian värikkäitä asukkaita: malaijikarhu, puuleopardi, intiantapiiri, nenäapina, sulawesinsika, binturonki, aasianvillikoira ja phyllium giganteum ‑lehtisirkka. Ota vastuu Green Leaf Zoological ‑eläintarhan hallinnosta monipuolisella ja elämää kuhisevalla Pantanalin alueella Brasialiassa, maailman suurimmalla kosteikkoalueella. Tee Perakin osavaltion sydämessä Malesiassa, keskellä vaikuttavaa trooppista biomia sijaitsevasta Turn Kuala Bintu Tamanin eläintarhasta voitollinen.