Planet Zoo: Australian ja Etelä-Amerikan paketti
Saammeko esitellä Planet Zoo: Australian ja Etelä-Amerikan paketti Kuljeta vieraasi aussitunnelmiin tai laajenna eläintarhojasi Etelä-Amerikan monenkirjavan mantereen inspiroimilla maisemaelementeillä. - KYMMENEN UUTTA AUSTRALIASTA JA ETELÄAMERIKKALAISTA ELÄINTÄ o koala o dingo o punajättikenguru o kypäräkasuaari o sinikieliskinkki o jaguaari o laama o kapusiiniapina o isomuurahaiskarhu o punasilmälehtisammakko YLI 480 UUTTA MAISEMAELEMENTTIÄ o Rakenna uusia mahtavia maisemia modernia arkkitehtuuria kierrätysmateriaaleihin yhdistävistä elementeistä. Tarjolla on alueiden kotiperäisiä kasvi- ja eläinlajeja, hauskoja ja eläviä maisemaelementtejä ja uusia eläinten virikeleluja rikastamaan hoidokkiesi elämää. Tee Oseanian kultapölyisistä aavikoista kankaasi ja luo ikiomia takamaiden tukikohtia ja kasvuston täyttämiä keitaita. o Luo oma viidakkoseikkailusi! Rakenna puistoosi atsteekkitemppelinomainen sisäänkäynti, asettele eläinten asuinympäristöihin menneiden sivilisaatioiden aarteita tai rakenna ikioma sademetsä. YKSI UPOUUSI SKENAARIO o Ota vastaan upouusi Tanami Roadside Zoossa odottava haaste. Tässä haaste-eläintarhassa tehtäväsi on täyttää hauskoja tavoitteita, kuten nostaa kävijöiden tyytyväisyyttä, ottaa kasvatettavaksi tiettyjä eläinlajeja ja lisätä puotien voittoja. Haasteita suorittamalla saat tasopisteitä. Mitä nopeammin saat haasteet selvitettyä, sitä paremman tasosijoituksen saat.