Planet Zoo: arktinen pakkaus
Seikkaile Bernie Goodwinin seurassa arktisella alueella. Tutki uusia haasteita, eläimiä ja muuta sisältöä. Kahdessa uudessa skenaariossa kohtaat uusia haasteita eläintarhan johtajana. Neljä uutta eläintä ja yli 200 maisemaelementtiä auttavat jäänviileiden puistojen rakentamisessa. Ihmeellisiä uusia skenaarioita Norja: Suuntaa Norjan skandinaavisiin vuonoihin rakentamaan kaukainen rauhoitusalue – tuo eläintarhaan uusia arktisen alueen eläimiä, täytä niiden tarpeita ja varmista, että elinympäristö sopii niille. Meksiko: Laajenna aiemmin rakennettua eläintarhaa, johon halutaan tuoda ripaus huurretta vieraiden ihasteltavaksi. Haasteesi on tehdä napa-alueen eläinten olo mukavaksi haastavan kuumassa ilmanalassa. Eksklusiivisia arktisen alueen eläimiä Anna eläintarhan vieraiden ihastella ja oppia neljä uutta arktisen alueen eläintä: jääkarhu, poro, napasusi ja ohutsarvilammas. Jokaiseen uuteen lajiin liittyy uusia haasteita ja erikoistarpeita, joten muista tarkistaa Zoopediasta, miten ne pidetään tyytyväisinä ja terveinä. Yli 200 uutta maisemaelementtiä Peitä puistosi lumiviittaan, suunnittele jääpatsas tai rakenna ikioma skandinaavinen kylä – valittavana on yli 200 uutta rakennus-, maisema- ja kasvillisuuselementtiä luovaan rakentamiseen.