Planet Coaster: mahtilaitekokoelma
Nosta huvipuistosi uudelle tasolle mahtilaitekokoelmalla. Ilahduta ja viihdytä huvipuistosi kävijöitä uusin tavoin. Voit kehittää puistosi toimivuutta ja tuottavuutta ja rakentaa unelmiesi huvipuiston helppokäyttöisten uusien piirustusten ja laitteiden mukautusvalintojen avulla. Flat Ride -laitteet Kiertävien tivoleiden inspiroima Power Moves pyörittää kyytiläisiä huimalla vauhdilla. Sen tausta on mukautettavissa, joten voit päästää luovuutesi valloilleen. Hyperjump ja Ascendance heittävät puistosi kävijät taivaalle monin eri valinnaisin tavoin ja syöksyvät sitten maata kohti huimalla vauhdilla. Swift Eagles nostaa kävijät taivaalle siivekkäissä vaunuissa ja The Grand Carousel tarjoaa koko perheelle sopivaa hupia. Vuoristoradat Fanien kestosuosikki S. L. V. on kauniisti suunniteltu ja verrattoman yksityiskohtainen vuoristorata, jonka voi rakentaa joustavasti joko edestakaisin tai ympäri kulkevaksi. Vector on usean LSM-liikkeellelähdöllinen ja ketjunostimellinen vuoristorata usean liikkeellelähdön silmukoilla. Se antaa sulavan kyydin jokaisella ajokerralla. Brutaalin armoton Mind Melt on ylösalaisin kulkeva vuoristorata, joka asettaa rautahermoisimmatkin kävijät koetukselle. Tracked Ride -laitteet Puistosi pimeässä ajettavat rata-ajelut uudistava Tracker on enintään kahdeksan kävijän 3D-ajelu, joka herättää laitteen tarinan henkiin pyörimällä, kallistelemalla ja nyökkimällä. Transport Ride -laitteet Tarjoa puistosi kävijöille mahdollisuus ihastella sen maisemia korkeuksista Skiesin kyydissä. Tämän klassisen tuoliradan viihdearvo on mahtava. Puistosi kulkukäytävien ruuhkaa vähentävä kuljetin antaa vieraillesi tilaisuuden rauhoittua rajumpien laitteiden kyytien jälkeen.