Plague of Frogs Pack
Vie muistoja helvetistä virtuaaliseen Steelportiin! Ryöpytä amfibikuolemaa Zinyakin armeijan ylle Lil Croakerilla ja näytä komealta joko Grenadier-haarniskassa tai Jezebelin vaatteissa.