PJ Masks Power Heroes: Mahtava liitto
Catboy, Owlette ja Gekko yhdistävät voimansa An Yun, Newton Starin, Ice Cubin, Lilyfayn ja Bastetin kanssa ja muodostavat Mahtavan liiton. PJ Power Q:n suuronnettomuus levittää teknologiaa ja jalokiviä eri puolille maapalloa, ja Power Heroes saa tehtäväksi sen jälleenrakennuksen. Hyppää Exploriderin ohjaksiin ja etsi kadonneita osia Citystä, Mystery Mountainilta ja Ice Worldista. Pidä kuitenkin kiirettä, ennen kuin tavara päätyy Romeon, Luna Girlin ja Night Ninjan käsiin! Yhdessä näistä tavallisista lapsista sukeutuu suurempia ja parempia! Käytä heidän ainutlaatuisia kykyään taistelemiseen, salaisuuksien paljastamiseen ja moneen muuhun. Yö on otollisinta aikaa taisteluun rikollisuutta vastaan!