Pienisuuri hahmopakkaus
Pienisuuri hahmopakkaus esittelee muutaman miniatyyriversion isoista fanisuosikeista. Pakkaus tarjoaa taatusti hauskan näkökulman Keski-Maan kuuluisiin asukkeihin! Kylvä hieman pelkoa ja kauhua vihollistesi sydämiin vauva-Smaugilla tai nautiskele Taru Sormusten Herrasta -trilogiasta tutun vauva-Gimlin cameo-esiintymisestä. LEGO Big Figure Snow Troll ravistelee taatusti. Voit myös pelata Bandobras "Härkäräikkä" Tukina tai Ereborin kalliokääpiönä. Jos olet väsynyt jalkaisin patikoimisesta, matkusta hämähäkillä. Muista: pääasia ei ole itse matka, vaan kokemus, jonka jaamme matkakumppaniemme kanssa!