Pieni juoma – 10 vihjettä
Tutki taikaolentojen asuttamaa satumaata ilman eksymisen pelkoa tällä 10 vihjettä sisältävällä tarjouksella! Vihjeet ovat visuaalisia vinkkejä, jotka näyttävät lähimmän mahdollisen toiminnon tai ohittavat minipelin, mikäli koet ne pelityylillesi liian haastavaksi.