PGA TOUR 2K25
Ennakkotilaa PGA TOUR 2K25 Standard Edition, niin saat Extra Butter x adidas -paketin, joka sisältää näyttelijän ja ”aika hyvän golffarin” Chris McDonaldin, joka on nyt pelattava hahmo. Mukana on kolme tyylikästä kosmeettista elementtiä: hattu, takki ja kengät.* Lisäksi saat ennakkotilauksen yhteydessä myös PGA TOUR 2K23 Standard Editionin (digitaalinen versio) pelattavaksi odottaessasi!** AITO KOKEMUS Uudet EvoSwing-pelimekaniikat tuovat mukanaan uusia lyöntityyppejä, pallon lentoratoja, rullausfysiikkaa ja visuaalisia parannuksia. MAJOR-TURNAUKSET OVAT SAAPUNEET Yhdysvaltain avoin golfturnaus, Britannian avoin golfturnaus ja PGA-mestaruuskisat tekevät 2K-debyyttinsä. MyCAREER JA MyPLAYER, PELAA OMALLA TAVALLASI Ole oma itsesi kaikkien aikojen mukaansatempaavimman MyCAREER-tilan ja monipuolisimman MyPLAYER -kokemuksemme avulla. SEASONS — PELIKAUDET OVAT PALANNEET PAREMPINA KUIN KOSKAAN Voima kasvaa välineiden kehittyessä, tulostaulun ranking nollautuu, säännölliset sisältöpäivitykset ja paljon muuta. Etene omaan tahtiisi: pelaa aiempia kausia, vaikka uusi olisi jo julkaistu. TARTU MAILAAN JA OTA KAVERI MUKAAN Moninpelissä pelityyppeinä lyöntipeli, reikäpeli, scramble ja turnaukset. Haasta kaverit mukaan eri alustoilta. PÄÄSTÄ SISÄINEN KENTTÄSUUNNITTELIJASI IRTI Luo unelmakenttäsi uusien objektien, kameroiden ja muiden parannusten avulla Course Designer -toiminnolla. Varaa tiiausaikasi nyt. *Ennakkotilauksen bonustarjous on voimassa 27. helmikuuta 2025 asti. Ennakkotilaa PGA TOUR 2K25 Standard Edition, niin saat Extra Butter x adidas -paketin. Ehtoja sovelletaan. **Ennakkotilaa PGA TOUR 2K25 viimeistään 27. helmikuuta 2025, niin saat digitaalisen version PGA TOUR 2K23 Standard Edition -pelistä samalle pelialustalle. Digitaalinen versio PGA TOUR 2K23 -pelistä aktivoituu automaattisesti ja tulee ladattavaksi 24 tunnin sisällä ennakkotilauksesta. PGA TOUR 2K23 on ladattava saman pelialustan tilille, jota käytetään PGA TOUR 2K25 -ennakkotilaukseen, eikä sitä voi siirtää. Tarjous ei ole saatavilla pelialustojen tileille, joilla on jo PGA TOUR 2K23 omistuksessaan samalla alustalla. Ennakkotilauksen peruuttaminen johtaa PGA TOUR 2K23:n digitaalisen kopion poistamiseen pelialustan tililtä. Ehtoja sovelletaan. Tietyt pelin ominaisuudet, kuten pelin sisäinen kauppa, eivät välttämättä ole lasten tilien käytettävissä. Lapsilla tarkoitetaan alle 13-vuotiaita pelaajia, ellei paikallinen lainsäädäntö toisin määrää.