PGA TOUR 2K23 Ultimate Head Start Pack
Hanki Ultimate Head Start Pack ja tehosta golfmatkaasi ennennäkemättömin tavoin! Osta Ultimate Head Start Pack, niin saat 4 000 yksikköä virtuaalivaluuttaa ja 12 eeppistä golfpalloa. Lisäksi saat käyttöösi Pro Shop -kaupan varuste- ja vaateosioiden kaikki tuotteet (pois lukien Featured Store -osion rajoitetun ajan saatavilla olevat tuotteet). Saatavillasi on työkaluja, taitoja ja tyylejä, joilla hallitset peliä alusta asti. Kilpailitpa sitten kavereita tai maailman parhaita golfpelaajia vastaan, tämän paketin ansiosta olet vakuuttava vastustaja! Älä enää odota, vaan nosta golfkokemuksesi uudelle tasolle. Hanki Ultimate Head Start Pack heti ja aloita laadukas, tyylikäs ja hauska matkasi.