PGA TOUR 2K23 600 VC -paketti
Tämä paketti sisältää 600 yksikköä virtuaalivaluuttaa. Käytä virtuaalivaluuttaa mukauttaaksesi PGA TOUR 2K23 MyPLAYER -hahmoasi virallisilla varusteilla ja vaatteilla, räätälöidäksesi mailaasi, nostaaksesi panoksia skin-otteluissa sekä ostaaksesi golfpalloja ja golfpallojen skinejä.