PGA TOUR 2K23 2,700 VC -paketti
Tämä paketti sisältää 2 700 yksikköä virtuaalivaluuttaa (2 400 + 300 bonuksena). Käytä virtuaalivaluuttaa mukauttaaksesi PGA TOUR 2K23 MyPLAYER -hahmoasi virallisilla varusteilla ja vaatteilla, räätälöidäksesi mailaasi, nostaaksesi panoksia skin-otteluissa sekä ostaaksesi golfpalloja ja golfpallojen skinejä.