PGA TOUR 2K23 16,000 VC -paketti
Tämä paketti sisältää 16 000 yksikköä virtuaalivaluuttaa (12 000 + 4 000 bonuksena). Käytä virtuaalivaluuttaa mukauttaaksesi PGA TOUR 2K23 MyPLAYER -hahmoasi virallisilla varusteilla ja vaatteilla, räätälöidäksesi mailaasi, nostaaksesi panoksia skin-otteluissa sekä ostaaksesi golfpalloja ja golfpallojen skinejä.