Perhe Addams: Kaaosta kartanossa
Salaperäinen vieras haluaa vallata karmivan ja kajahtaneen Addamsin perheen kodin! Vain sinä ja ystäväsi voitte auttaa Wednesday, Pugsley, Gomez ja Morticia Addamsia pelastamaan suvun kartanon hillittömässä 3D-tasohypelyssä, johon voi osallistua jopa neljä pelaajaa. Tutki perin pohjin kartanon joka kolkka ja maagiset mysteerit, etsi kätkettyjä salaisuuksia ja pelasta legendaarinen talo. Käytä pulmien ratkaisuun hahmojen erikoisominaisuuksia – kuten Gomezin sapelia tai Wednesdayn Socrates-lemmikkimustekalaa – ja etsi reliikkejä, jotka paljastavat kartanon hiuksia nostattavan historian. Pelaa ystäviesi kanssa (ja heitä vastaan) minipeleissä, joissa voitto edellyttää aimo annoksen tuuppimista ja loikkimista. Perheen peli-illat ovat tästä lähtien kauhean hauskoja! Oman kodin kauheutta ei voita mikään – yhdistäkää voimanne ja pelastakaa Addamsin perheen sukukartano!