Peloton – 5 000 (+1 700 bonusta) platinaa
Lisää 6 700 platinaa tilillesi. Tämä on pelin oma valuutta, jota voi käyttää aseiden ja panssarien, saapumis-emotien, sotalippuräätälöintien ja monen muun ostamiseen. Sitä voi myös käyttää Metsästyspassin tason korottamiseen!