Peloton – 2 500 (+650 bonusta) platinaa
Lisää 3 150 platinaa tilillesi. Tämä on pelin oma valuutta, jota voi käyttää aseiden ja panssarien, saapumis-emotien, sotalippuräätälöintien ja monen muun ostamiseen. Sitä voi myös käyttää Metsästyspassin tason korottamiseen!