Peloton – 10 000 (+4 000 bonusta) platinaa
Lisää 14 000 platinaa tilillesi. Tämä on pelin oma valuutta, jota voi käyttää aseiden ja panssarien, saapumis-emotien, sotalippuräätälöintien ja monen muun ostamiseen. Sitä voi myös käyttää Metsästyspassin tason korottamiseen!