Peggle 2 - Shiver Me Timbers -asupaketti
Ahoi, kamut! Peggle-mestarit ovat lataamassa tykkejään ja pukemassa silmälappujaan merellistä taistelua varten. Liity seikkailuun hurjapäisessä Shiver Me Timbers -asupaketissa. Kaikki seitsemän mestaria ovat valmiina seilaamaan maailman meriä, mutta he tarvitsevat urhean kapteenin tarttumaan ruoriin. Älä pelkää salossa liehuvaa merirosvolippua – nämä veijarit eivät himoitse ryöstösaalistasi, vaan ainoastaan innokkaan merirosvon taitoja, joilla hoidella tappeja ja saavuttaa huimia piste-ennätyksiä. Pane purkkarit jalkaan ja pelisormikkaat käteen ja valmistaudu Peg Party -otteluun peräkannella. Älä ole maakrapu – hyppää kyytiin!