PBA Pro Bowling 2023
Keilailupelien kuningas on täällä taas: PBA Pro Bowling 2023! Nouse PBA-legendaksi täysin uudistetussa yksinpelin uratilassa tai kilpaile verkko-otteluissa ja -turnauksissa ystäviä ja kilpailijoita vastaan omana itsenäsi tai jonakin PBA:n huippukeilaajana. Tämä on realistisin ja autenttisin keilailupeli ikinä! PBA Pro Bowling 2023 on Pro Bowlers Associationin virallinen lisenssipeli. Se sisältää yli 30 tämän hetken parasta ammattilaista sekä Rob Stonen ja Hall of Fame -keilaaja Randy Pedersenin TV-tasoisen selostuksen.