FarSight StudiosSimulaatiopelit
PBA Pro Bowling 2021 + 8750 pelivaluutta. Käytä pelin sisäistä valuuttaa ostaaksesi keilapalloja, pelipaikkoja ja PBA-ammattilaisia! PBA Pro Bowling 2021 on paras peli kaikille keilailun ystäville! Nyt voit keilata PBA:n suosikkiammattilaisenasi! Pelaa verkossa ystäviäsi vastaan, joko kahdestaan tai turnauksissa, tai aloita oma PBA-urasi monitasoisessa yksinpelikokemuksessa. Tämä peli tarjoaa jokaiselle jotakin, sillä peliä voi säätää asetuksilla autenttisesta simulaatiosta vauhdikkaaseen arcade-peliin! PBA Pro Bowling 2021 on Pro Bowlers Associationin virallinen lisenssipeli. Se sisältää 26 tämän hetken parasta ammattilaista sekä Rob Stonen ja Hall of Fame -keilaaja Randy Pedersenin TV-tasoisen selostuksen. Vuoden 2021 version uusia jännittäviä toimintoja ovat: -Kaksintaistelut verkossa. -Voit keilata PBA:n suosikkiammattilaisenasi. -Yli sataan uratilan turnaukseen on lisätty porrasfinaalit. -Keilapallon ja keilojen fysiikkaa on parannettu. -Ratojen fysiikkamallinnus sisältää nyt öljyprofiilin ja öljyn kulkeutumisen. -Andrew Anderson on lisätty peliin. -Yli 150 keilapalloa valittavana ja ansaittavana. Mukaan on lisätty 40 uusinta palloa kaikilta PBA Tourin huippuvalmistajilta.