PAYDAY 3: Fear & Greed Weapon Pack
Fear & Greed Weapon Pack sisältää kolme täysin uutta asetta, joista jokaisen mukana tulee ainutlaatuisia uusia lisäosia, jotka ovat käytettävissä yhteisten lisäosien rinnalla. Tuhoisa TAS-12 on ollut luotettavuutensa ja tehonsa ansiosta sekä lainvalvojien että rikollisten suosiossa jo yli vuosikymmenen ajan. Monipuolinen Jackknife SE5 on klassisen kaunis valinta, jota käyttävät ansiokkaasti niin ammattilaiset kuin kotiaan puolustavat amatööritkin. Ainutlaatuisen tunnistettava Garstini Viper .50AE on ollut elokuvien pahisten suosiossa vuosikymmenien ajan, ja se saa kypärät lentämään – vaivattomasti.