PAYDAY 3: Fear & Greed Heist
Fear & Greed tapahtuu Wall Streetin sydämessä. Tässä uskaliaassa ryöstössä rosvoamme vihollistemme lisäksi myös osakemarkkinat. Etene hiljaa hiipien tai täydellä rytinällä ja tee vuosisadan ryöstö ennen kuin kukaan ehtii havahtua asiaan!