PAYDAY 3: Boys in Blue Heist
Boys in Blue Heist -ryöstö tapahtuu poliisin takavarikoitujen arvoesineiden säilyttämiseen tarkoitetulla varastolla. New Yorkin poliisilaitoksen korruptoituneet ainekset takavarikoivat suuren määrän kultaa jengin pitkäaikaiselta ystävältä Vladilta, ja hän haluaa omaisuutensa takaisin hinnalla millä hyvänsä. Boys in Blue Heist on mahdollista läpäistä hiljaa hiipien Stealth-tilassa tai täydellä ryminällä Loud-tilassa, ja se on saatavilla myös osana Boys in Blue Chapter 2 Bundle -pakettia.